onsdag 14 november 2007

Inez...eller Ines?

Min kollega Pernilla kom ner på salongen idag och visade sin underbara bebis..hon ska heta Inez eller Ines...de är inte helt säkra på vad det blir...jag tycker klart Inez..snyggare lixom.
De små liven är ju så otroligt små...jag tycker ju Alibin är liten när ja träffar honom, han är ca 3 mån...men man glömmer att de faktiskt är pytte pytte när de precis är nya.
Här sover hon gott på mammas axel.
Vi snackade ju endel om hur själva "jag skiter ut en soffgrupp" grejen gick...och den gick hur bra som helst.
20 min tog det, från det att Pernilla kom in på BB tills det att hon låg på mammas mage.
Önskar att det är så det blir för mej också men med min vanliga otur tror jag inte det...snarare har jag väl värkar i 20 DAGAR.
Men fin är hon verkligen...lilla INEZ!!!

Detta är mitt tilltugg till Grey´s Anatomy ikväll det är ju dubbelavsnitt ikväll, spännande! Ostbågar är nog faktiskt mina absoluta favoriter...man ska öppna påsen en stund innan man ska äta dem så de blir lite sega också...fruktansvärt gott!!!!!

Snart är det bonde söker fru med..inte för att jag tycker det är jättebra men man måste ju kolla på Bonde Fredrik..man kan ju tyvärr inte annat än skratta...så otroligt pinsam. Jag får till och med ändra kanal ibland för att jag tycker han är FÖR pinsam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dom är söta dom små liven.
Stackars bonde Fredrik. Han kan ju inte hjälpa att han inte vet hur man gör. Han har ju aldrig övat förstår du väl.
Dom där ostbågarna........kunde du inte hittat på något nyttigare.
Mamma

Kottemor sa...

Förstår du att jag missade BÅDA avsnitten av Greys?!
Hur kan en sån sak hända?!
Joo det är visserligen mer kaos än vanligt så det där man brukar göra och tänka på hinns inte med, orken finns ej.

Ostbågarna såg dundergoda ut, det är ju ändå lördag idag så kaaanske;)
Men nu har jag ju gått ner 6kg på en månad så kanske ändå inte,haha

Hoppas allt är väl med er!!

Ps, jag vill osså ha en Inez, hon var ju toksöt! ds

Massvis av kramar!