tisdag 17 juni 2008

Sommarfest!

Under värmeböljan var vi ju hos systran min för lite sol på deras nya tralledäck.. Snuffan tyckte inte det var lika skönt att sola själv så hon ville helst ligga uppe på Matte o mysa..och äta polkagris som var i både hår och ansikte på både Adelia o Matte.

(ja jag vet att glasögonen Mattias har på sej är FRUKTANSVÄRT snygga, de är ju mina)

Mattias och jag har även firat 4-årsdag (d ni, d e inte illa) då fick jag detta fina halsband av min älskling!

Och som vi längtat efter vår årliga sommarfest med frisyrmakarna...kvällen började med Frozen Strawberry Margarita hemma hos Azade...Alla från "min" salong var där, även lilla Inez som också var med på vår årliga julfest förra året då hon var sprillans nykommen ut i världen.

Lilla Sara.
Lilla lilla Inez som nöjde sej med köksredskap och hoppade drinken..hennes mamma tycker hon är lite för ung än så länge..Inez pallade inte trycket och lämnade festen tidigt för att bli hämtad av sin pappa...vart ska detta sluta?

Kvällen fortsatte med fotboll på HBGs självklara EM-pub O´Learys med våra 40 andra kollegor från frisyrmakarnas andra salonger...rätt bra tryck om jag får säga det...

Söta Alle!

Alle o Azade!
Madde med sin vackra frisyr!
Min första öl för kvällen!
En "efter" bild av min mat...hann inte ta någon "före" bild för jag var så hungrig..men men..
Bilder som togs senare under kvällen lägger jag inte ut pga av olika skäl..

En sak jag funderar över denna vecka är hur man kan tycka om någon väldigt mycket och denne någon tycker om en person som man själv verkligen inte tycker om...hur funkar detta?
I mitt fall funkar det nog tyvärr inte..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som ni hade trevligt på sommarfesten, det brukar ni ju ha så det var ingen nyhet.
Inez blir säkert en riktig partypingla. Upplärd i tid.
Din fundering har jag inget bra svar på just nu. Jag måste fundera på det ett tag.
Mamma

Kottemor sa...

Ser hur mysigt ut som helst snäckan!
Men var är bilderna på Fijis själv?!;)

Vet du, om 2 veckor har jag semester, huuuur skönt som helst!

Kramar i mängder!!

Kottemor sa...

GRATTIS på födelsedagen gumman!!
Kramar i mängder!:)